HANDELSBETINGELSER HOS GLADIMAD

Generelle oplysninger

GLADiMAD
Industriområdet 6
8732 Hovedgård

CVR nr.: 41806184

Telefon: 50503437

E-mail: info@gladimad.dk

 

BETALING

GLADiMAD modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Når i har foretaget en bestilling vil i modtage en bekræftelse på jeres mail.

 

LEVERING

Vi levere i følgende postnumre:

8700 – 8732 – 8660 – 8362 – 8355 – 8320 – 8270 – 8340 – 8310 – 8270 – 8260 – (8000 efter aftale og begrænset antal)

Din Måltidkasse vil blive leveret på mandage inden kl. 17. Ved forsinkelse kommer der en sms der gør opmærksom på hvornår vi er ved dig.

Ved mangler ringer I, så leverer vi de manglende elementer. Vi kører selv ud med jeres bestilling, dvs. at der ikke er noget fragtfirma inde over.

Levering koster 40 kr. i vores postnumre. Hvis du ikke bor i en af de pågældende postnumre, så kontakt os og vi ser om vi kan løse det.

 

AFMELDING AF PRODUKTER

Hvis du fortryder dit køb af måltidskasse skal den annulleres inden onsdage kl. 22.

Bestilling af vores produkter som er købt i spisekammeret skal annulleres  inden fredagen for vi køre ud med din vare om tirsdagen eller i din måltidskasse om mandagen

 

Aflysning af arrangement

Afbestilling af en ordre skal foregå skriftligt på e-mail til info@gladimad.dk og skal ske minimum 2 uger før afhentnings- eller leveringsdato.

Ved afbestilling senere end 2 uger før afhentnings- eller leveringsdatoen gælder følgende regler:

Inden seks døgn før afhentnings- eller leveringsdatoen kan GLADiMAD kræve en godtgørelse svarerende til 50 % af prisen for de bestilte kuverter. Desuden kan GLADiMAD kræve at blive holdt skadesløs for de udgifter til særligt aftalte ydelser, som ikke kan afbestilles.

Senere end seks døgn før afhentnings- eller leveringsdatoen kan GLADiMAD kræve en godtgørelse, svarerende til 75 % af prisen for de bestilte kuverter. Desuden kan GLADiMAD kræve at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, som ikke kan afbestilles.

Fra dagen før afhentnings- eller leveringsdatoen kan GLADiMAD kræve en godtgørelse, svarende til 100 % af prisen for de bestilte kuverter.

Nægtes modtagelse af bestillingen på afhentnings- eller leveringsdatoen, betales fuld pris for hele bestillingen.

 

ALLEGIER OG SÆRLIGE BEHOV

Ved særlige behov fom fx allegener bedes i kontakte os så vil vi gerne prøve at imødekomme jeres behøv så godt vi nu kan.

 

Reklamation og klagemugliheder:

Er du i tvivl om den vare du har købt hos GLADiMAD er som den skal være er du meget velkommen til at kontakte os.

Information om produktet står på selve det produkt du har købt.

Vi tager ikke solgte varer retur da vi ikke kan kontrollere hvordan de er blevet opbevaret

 

Hos GLADiMAD er vi optaget af at yde en høj service og levere et godt produkt til vores kunder hver eneste gang, men vi er bare mennesker og kan begå fejl en gang imellem.

Skulle du derfor, mod forventning, opleve at den modtagne leverance ikke lever op til det aftalte, bedes du hurtigst muligt kontakte os på info@gladimad.dk eller give os et kald på 50503437

 

Åbningstider

Mandag- fredag 7-16